Objednanie tovaru:
V našom e-shope www.peknyobraz.sk je možné tovar objednať bez nutnosti registrácie zákazníka. Objednávku môžu realizovať fyzické aj právnické osoby so sídlom v SR. Tovar je zasielaný len vrámci územia SR.
Zvolením požadovaného tovaru, vyplnením objednávky a jej odoslaním zákazník potvrdzuje záväznosť objednávky a zároveň súhlasí s týmito obchodnými podmienkami. Potvrdenie objednávky zákazník automaticky obdrží na ním zadanú e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri vyplňovaní objednávkového formulára. V niektorých prípadoch (napr.: nejasne uvedená dodacia adresa alebo neúplné vyplnenie objednávkového formulára atď.) bude zákazník pri spracovávaní objednávky kontaktovaný aj telefonicky za účelom overenia objednávky.
Ochrana osobných údajov:
V zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. sa prevádzkovateľ zaväzuje postupovať v súlade so znením tohto zákona. Odoslaním osobných údajov používateľ vyjadruje svoj súhlas s ich spracovaním.
Záručná doba:
Na každý tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak, v súlade s platným Obchodným a Občianskym zákonníkom. Záruka sa vzťahuje na výrobné chyby výrobku, nie na jeho mechanické poškodenie.
Cena a spôsob dopravy:
DOPRAVA OBJEDNANÉHO TOVARU V RÁMCI KOŠÍC A BLÍZKEHO OKOLIA (BARCA, KRÁSNA, KOŠICKÁ NOVÁ VES, OBEC ŤAHANOVCE, PEREŠ) JE REALIZOVANÁ ZDARMA.
DOPRAVA KURIÉROM DPD STOJÍ 4 EURÁ, PRI OBJEDNÁVKE NAD 63 EUR JE DOPRAVA REALIZOVANÁ ZDARMA.
Spôsob dopravy si zákazník ľubovoľne volí pri vypĺňaní objednávky, pričom dopravu realizujeme nasledujúcimi spôsobmi: rozvoz v rámci Košíc, zaslanie tovaru kuriérom DPD.
Spôsob platby:
Za tovar objednaný v našom e-shope www.peknyobraz.sk je možné platiť priamou platbou na účet a to buď bankovým prevodom alebo platbou na dobierku (odovzdaním hotovosti kuriérovi, resp. doručovateľovi). Zákazník (objednávateľ) si zvolí spôsob platby ľubovoľne pri vypĺňaní objednávky. Pri voľbe platby prevodom na účet a následným odoslaním objednávky bude zákazník vždy kontaktovaný našou spoločnosťou za účelom potvrdenia objednávky, dojednania termínu realizovania platby a termínu dodania tovaru. Kontaktovanie zákazníka za týmto účelom bude realizované najneskôr na tretí pracovný deň odo dňa zaslania objednávky.
Dodacie podmienky:
Tovar je objednávateľovi zasielaný v najkratšom možnom termíne. Doručenie tovaru sa uskutočňuje na základe vopred zvoleného spôsobu dopravy a platby (spôsob dopravy a platby je volený pri vyplňovaní objednávky) alebo na základe individuálnej dohody s objednávateľom. Termín dodania tovaru závisí od druhu objednaného tovaru, skladovej dostupnosti, pracovnej vyťaženosti a dodacích podmienok kuriérskych spoločností. Približná doba dodania je 2 až 14 pracovných dní. Všetky objednávky sa snažíme vyrobiť čo najskôr. Informácie o objednávke zistíte na emaily info@peknyobraz.sk alebo na tel. čísle 0918732450. Po odoslaní tovaru Vám zašleme informačný email.
Vrátenie tovaru a reklamácie:
Vrátenie tovaru
Akýkoľvek tovar objednaný z nášho e-shopu www.peknyobraz.sk môže objednávateľ vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia doručenej zásielky bez udania dôvodu s následným vzniknutým nárokom na vrátenie plnej sumy peňazí za objednaný tovar a to vrátane sumy účtovanej za dopravu, ktorú objednávateľ uhradil spolu s cenou tovaru. Tovar je možné vrátiť osobne v Košiciach po vzájomnej individuálnej dohode (telefonickej alebo formou e-mailu) alebo zaslaním tovaru na adresu sídla spoločnosti (adresa a kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Kontaktné údaje). Tovar musí byť pri vrátení nepoškodený a kompletný. V prípade zaslania tovaru na adresu spoločnosti musí byť tovar dôkladne zabalený. Súčasťou vráteného tovaru musí byť priložený doklad o kúpe.
Spoločnosť "Matúš Hudák" sa zaväzuje následne do desiatich dní odo dňa vrátenia tovaru vrátiť plnú sumu uhradenú objednávateľom za objednaný tovar (vrátane sumy účtovanej za dopravu, ktorú objednávateľ uhradil spolu s cenou tovaru). Vrátenie peňazí sa uskutoční bankovým prevodom (bezhotovostným vkladom) na účet objednávateľa alebo formou poštovej poukážky. Za týmto účelom je objednávateľ povinný pri vrátení tovaru uviesť názov účtu (meno vlastníka), číslo účtu a kódové označenie banky alebo doložiť vyplnenú poštovú poukážku. Tieto údaje je možné priložiť k vrátenej zásielke alebo zaslať na e-mailovú adresu e-shopu www.peknyobraz.sk (e-mailová adresa je uvedená na stránke www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Kontaktné údaje).
Reklamácie
V prípade, že je zásielka už na pohľad poškodená pri preberaní, je potrebné odmietnuť prevzatie zásielky a v čo najkratšom čase upovedomiť spoločnosť Marhud, s.r.o. o neprevzatí zásielky. V takomto prípade objednávateľ kontaktuje spoločnosť telefonicky alebo formou e-mailu (kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Kontaktné údaje). Po preverení sa postupuje v závislosti na individuálne dohodnutých podmienkach spôsobu platby, spôsobu dodania. V prípade, že objednávateľ uhradil cenu zásielky ešte pred doručením resp. odoslaním, bude mu po odmietnutí prevzatia zásielky a jej následnom preverení vrátená plná uhradená čiastka prostredníctvom bankového prevodu (bezhotovostného vkladu) na jeho účet alebo formou poštovej poukážky. Na základe individuálnej dohody s objednávateľom je možné objednaný tovar zaslať opätovne. Pri opätovnom zaslaní tovaru nebudú objednávateľovi účtované dodatočné poplatky súvisiace s opätovným zaslaním tovaru.
V prípade zistenia poškodeného, neúplného, nesprávneho alebo inak nevyhovujúceho tovaru po prevzatí a rozbalení zásielky je potrebné tovar reklamovať v čo najkratšom čase od zistenia. V takomto prípade objednávateľ kontaktuje spoločnosť telefonicky alebo formou e-mailu (kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Kontaktné údaje). Následný postup vybavenia reklamácie závisí od vzájomnej dohody medzi objednávateľom a predajcom. Tovar je možné reklamovať osobne v Košiciach po vzájomnej individuálnej dohode (telefonickej alebo formou e-mailu) alebo zaslaním tovaru na adresu sídla spoločnosti (adresa je uvedená na stránke www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Kontaktné údaje). Po preverení a uznaní reklamácie bude objednávateľovi vrátená plná uhradená čiastka prostredníctvom bankového prevodu (bezhotovostného vkladu) na jeho účet alebo formou poštovej poukážky. Na základe individuálnej dohody s objednávateľom je možné objednaný tovar zaslať opätovne. Pri opätovnom zaslaní tovaru nebudú objednávateľovi účtované dodatočné poplatky súvisiace s opätovným zaslaním tovaru.
K reklamácii je potrebné predložiť reklamovaný tovar, ktorý musí byť kompletný a v takom stave, v akom bol doručený objednávateľovi a taktiež pôvodný daňový doklad o kúpe. Reklamácie sú zo strany predajcu riešené v čo najkratšom čase.
Zrušenie objednávky predávajúcim:
Spoločnosť "Matúš Hudák" ako prevádzkovateľ e-shopu www.peknyobraz.sk si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, a to najmä v týchto prípadoch:
- objednávateľ pri zadávaní objednávky uviedol nesprávne alebo zavádzajúce údaje
- objednávateľ nejaví záujem o komunikáciu za účelom overenia objednávky - nie je možné overiť objednávku
- objednávateľ má záväzky voči spoločnosti
- objednaný tovar nie je dostupný na sklade, už sa nevyrába alebo nedodáva, prípadne sa výrazne zmenila jeho cena (v takýchto prípadoch bude objednávateľ vždy telefonicky alebo emailom oboznámený so situáciou)
Každý objednávateľ sa po realizovaní objednávky automaticky stáva zákazníkom spoločnosti "Matúš Hudák"
V prípade záujmu je možné kontaktovať našu spoločnosť telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu (kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Kontaktné údaje) alebo priamou správou cez e-shop www.peknyobraz.sk v sekcii KONTAKT - Napíšte nám.